maandag 29 april 2013

"Heeren, vertrekt!"

Ik was op zoek naar een social medium om supporters / geïnteresseerden up-to-date te houden met mijn wedstrijduitslagen en het realiseren van m'n droom. Een website of Facebookpagina vond ik net niet uitdagend genoeg om mijn tijd in te steken. Zo kwam ik via Twitter op het idee om een blog aan te maken. Niet enkel voor wedstrijdverslagen, maar ook voor mijn absurde ideeën kwijt te geraken op een creatieve manier. Zo zul je zien dat ik niet enkel over mijn wedstrijden praat, maar ook over de gewone (kleine) dingen tijdens ons leven. Foto's van op en naast de fiets, achter de schoolboeken, tijdens het ontdekken van de details,... Proberen wat afwisseling te brengen, zodat het aantrekkelijk wordt voor iedereen. 
De schoenen vastmaken, voeten in de startblokken, wachten op het startsignaal... "Heeren, vertrekt!" Met deze historische woorden zijn we ook vertrokken. Eerste blokbericht is een feit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten